10 senedir lens takıyorum memnunum.



Godoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lens kullanmanı tavsiye ederim Purevision 2 HD marka lens kullanabilirsin oldukça HD gösteriyor ve göze batmıyor rahatsız etmiyor, ilk kullandığın zamanlarda biraz zorluk çekersin takıp çıkarırken sonra alışırsın 2 haftaya
acuvue oasys daha iyi değil mi hocam ben bi takıyorum 2 ay gözde kalıyor hiç cıkartmıyorum ne batma ne yanma