• 03-10-2019, 04:39:04
    #1
    Merhabalar arkadaşlar, abiler

    Birkaç gündür aklımda bu iş fikri var, bu işi yapan birkaç akraba aile dostu sordum hepsi de "biz ayda en az 8-10k kazanıyoruz neden duruyorsun" diyorlar

    Bulundum ilçe de telefon tamirci, kılıf aksesuar, 2.el satış yapan cok fazla dükkan var ama hepside ciddi anlamda iş yapıyor

    Şimdi bende kücük bir dükkanda telefon tamir+ 0-2.el telefon satışı , kılıf, şarj aleti vs açmak istiyorum

    Sizce iş yapabilir miyim bu piyasada?
    Extra kazanmak için ne yapmam ne satmam gerekiyor?
    Temiz 0 telefonları ana bayisi neresidir?
    Telefon alım saım yaparken nelere dikkat etmeliyim?

    Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa cok sevinirim
  • 03-10-2019, 04:46:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    "biz ayda en az 8-10k kazanıyoruz neden duruyorsun"

    Dostum şu kısma takıldım da kazanca göre meslek mi seçilir? Özellikle ticarette çok dikkat etmek gerek 8 10 bin kazansan ne olacak o kadar kazandırıyorsa eğer zaten iş yapan bir konumdadır dükkan kirası en az 5 6 bindir sana kalan 4 bin bunun faturaları var eleman çalıştırması var? Cebine girecek para en fazla 2 3 bin olur bu durumda da
  • 03-10-2019, 04:51:45
    #3
    Merhabalar hocam,
    Aksesuarlar için size uygun bir toptancı bulmanız gerekir. Bu konuda size yardımcı olabilecek aile dostlarınızın olduğunu belirtmişsiniz bu konuda onlardan destek alabilirsiniz.
    Teknik servis işinden iyi anlıyorsanız, alım-satım yaparken telefonu detaylı bir şekilde inceleyebiliyorsanız, piyasadan haberdarsanız, dükkanı açacağınız yer işlek bir cadde ise ciddi anlamda düşünebilirsiniz ciddi gelir elde edenler var.
    Ekstra kazanç elde etmek için isteğe göre yazı ve resim baskılı kılıflar satmayı deneyebilirsin. Bunun için gerekli ekipmanları bilmiyorum.
    Telefonlar için değişik aksesuarlar mevcut biraz farklı şeyler getirebilirsen iş yapabilirsin.
  • 03-10-2019, 04:53:02
    #4
    Hocam şuan sektör arıyorum, bunca zaman cafe işlettim ama artık bir cafeye 400-500 bin yatırmak istemiyorum

    Dükkan kirası 1600 TL işlek yerde
    Eleman yok ben ve kardeşim var
    Elektrik faturası ve kira harici extra cok giderim olmaz

    Ben 8-10 bin hayalinle değilim hocam, 3 aydır işsizim. Asgari ücret ile 12 saat çalışacağıma Kendi işimin patronu olur daja cok kazanırım mantığındayım



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam,
    Aksesuarlar için size uygun bir toptancı bulmanız gerekir. Bu konuda size yardımcı olabilecek aile dostlarınızın olduğunu belirtmişsiniz bu konuda onlardan destek alabilirsiniz.
    Teknik servis işinden iyi anlıyorsanız, alım-satım yaparken telefonu detaylı bir şekilde inceleyebiliyorsanız, piyasadan haberdarsanız, dükkanı açacağınız yer işlek bir cadde ise ciddi anlamda düşünebilirsiniz ciddi gelir elde edenler var.
    Ekstra kazanç elde etmek için isteğe göre yazı ve resim baskılı kılıflar satmayı deneyebilirsin. Bunun için gerekli ekipmanları bilmiyorum.
    Telefonlar için değişik aksesuarlar mevcut biraz farklı şeyler getirebilirsen iş yapabilirsin.

    Teşekkür ederim yorumunuz için.

    Hocam telefon aksesur ana kalbi tahtakale, tüm çevrem oradan alıyor. Kılıf olsun kırılmaz ekran olsun hepsi oradan uygun bir yerden bulabilirim diye düşünüyorum

    Teknik servis den anlamıyorum hocam,dışardan yaptırıp extra ücret eklemeyi düşünüyorum. Ki zaten burada telefon satışı yapan herkes de benim gibi dışardan yaptırıp komisyon ekliyor

    Bir ara pugb konsolu çıkmıştı her yerde satıld, sanırım benimde piyasayı hızlı takip edip ona göre ekipman bulundurmalıyım
  • 03-10-2019, 06:17:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşim whatsapptan bana yaz senelerin telefoncusuyum 05379122678
  • 03-10-2019, 07:34:31
    #6
    Tamirden anliyosan ekran degisiminden sadece iyi paralar kaldirirsin hocam
  • 03-10-2019, 08:32:15
    #7
    selambenemin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar, abiler

    Birkaç gündür aklımda bu iş fikri var, bu işi yapan birkaç akraba aile dostu sordum hepsi de "biz ayda en az 8-10k kazanıyoruz neden duruyorsun" diyorlar

    Bulundum ilçe de telefon tamirci, kılıf aksesuar, 2.el satış yapan cok fazla dükkan var ama hepside ciddi anlamda iş yapıyor

    Şimdi bende kücük bir dükkanda telefon tamir+ 0-2.el telefon satışı , kılıf, şarj aleti vs açmak istiyorum

    Sizce iş yapabilir miyim bu piyasada?
    Extra kazanmak için ne yapmam ne satmam gerekiyor?
    Temiz 0 telefonları ana bayisi neresidir?
    Telefon alım saım yaparken nelere dikkat etmeliyim?

    Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa cok sevinirim
    Vestel venüs v3 5570 Telefon venus yazısında kalıyor, rom ve batarya değişyirdim yine aynı yardımcı olabilirmisiniz?
  • 03-10-2019, 08:50:59
    #8
    Şu makale yardımcı olabilir. Ek olarak diğer sektorleride inceliyebilirsiniz.
  • 03-10-2019, 14:50:56
    #9
    hocam artık aksesuarları insanlar çinden getiriyor 6 liraya burada 50 liraya satılan kapakları alıyorum. İkinci el ya da sıfır telefon satışında da artık eskisi gibi kar yok bir daha düşünün bence