• 04-10-2019, 03:50:03
    #10
    webcadde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam artık aksesuarları insanlar çinden getiriyor 6 liraya burada 50 liraya satılan kapakları alıyorum. İkinci el ya da sıfır telefon satışında da artık eskisi gibi kar yok bir daha düşünün bence
    Hocam artık kimse 20-30 gün bekleyip çinden ürün almak istemiyor, Zaten gümrük vergiside eklenti artık kimse almaz.
    0 telefonda olmasa bile ikin el kar var hocam. keyfe keder satanda oluyor acil borcu olup da 0 kutulu satanlarda oluyor
  • 09-10-2019, 16:35:14
    #11
    Cep Evi olarak, toptan cep telefonu aksesuarları konusunda yardımcı olabiliriz. Bayi fiyatları ve diğer detaylar için WhatsApp destek hattımıza ulaşabilirsiniz. 0538 885 5555