webcadde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam artık aksesuarları insanlar çinden getiriyor 6 liraya burada 50 liraya satılan kapakları alıyorum. İkinci el ya da sıfır telefon satışında da artık eskisi gibi kar yok bir daha düşünün bence
Hocam artık kimse 20-30 gün bekleyip çinden ürün almak istemiyor, Zaten gümrük vergiside eklenti artık kimse almaz.
0 telefonda olmasa bile ikin el kar var hocam. keyfe keder satanda oluyor acil borcu olup da 0 kutulu satanlarda oluyor