Konu
Telefoncu açmak istiyorum
03-10-2019, 14:50:56
#9
webcadde
hocam artık aksesuarları insanlar çinden getiriyor 6 liraya burada 50 liraya satılan kapakları alıyorum. İkinci el ya da sıfır telefon satışında da artık eskisi gibi kar yok bir daha düşünün bence