Merhabalar arkadaşlar, abiler

Birkaç gündür aklımda bu iş fikri var, bu işi yapan birkaç akraba aile dostu sordum hepsi de "biz ayda en az 8-10k kazanıyoruz neden duruyorsun" diyorlar

Bulundum ilçe de telefon tamirci, kılıf aksesuar, 2.el satış yapan cok fazla dükkan var ama hepside ciddi anlamda iş yapıyor

Şimdi bende kücük bir dükkanda telefon tamir+ 0-2.el telefon satışı , kılıf, şarj aleti vs açmak istiyorum

Sizce iş yapabilir miyim bu piyasada?
Extra kazanmak için ne yapmam ne satmam gerekiyor?
Temiz 0 telefonları ana bayisi neresidir?
Telefon alım saım yaparken nelere dikkat etmeliyim?

Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa cok sevinirim