• 11-09-2019, 08:49:47
    #10
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Anladım Shopier'i kesinlikle araştıracağım. Kapıda ödeme hakkında tavsiyeniz var mı acaba? Siz söylediniz şimi dank etti...

    @Type;
  • 11-09-2019, 08:53:10
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hocam tekstilde 15tl kapıda ödemeli gayet iyi bir fiyat bunun altınada düşerse zaten o hizmet hizmet olmaktan çıkar şahsen ben 20tl veririm yeterki o kargo müşterime perişan olmuş olarak gitmesin
  • 11-09-2019, 08:59:25
    #12
    Takipteyim
  • 11-09-2019, 09:03:30
    #13
    İsteyene bu fiyatlarda kargo gönderim methotu anlatabilirim her gönderi maliyeti 2tl + kargo desin kaç tl ise şuan kendim kullanıyorum n11 gg gibi anlaşmalar ile aynı fiyat
    Sadece 15 tl verene anlatırım Foruumda bu ara methot satmak moda ordan aklıma geldi yoksa Para işin şakası tabi yardımcı olurum burası bizim forumumuz bir çok kişiden yardım aldık burda dostluk bakidir ihtiyacı olan yazsın yardımcı olurum
    Kapıda ödeme değildir sadece alıcı veya gönderici ödemeli



















    15 tl ye göndereceğin küçük pakete 14 tl 20 desi koca koli yollanır @Sungmert; ; @dunyaweb; @Aprentice;
  • 11-09-2019, 09:13:43
    #14
    Bu bahsettiğin method büyük ihtimal Zebramo sitesine ait hocam Ama bu fiyatlar normal gönderimde çok faydalı oluyor. Bu gibi siteler kapıda ödeme imkanı sunmuyor diye biliyorum. Artık insanların çoğu kapıda ödeme alıyor ve kapıda ödeme olmadan da ticaret artık çok zorlaştı.
    kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyene bu fiyatlarda kargo gönderim methotu anlatabilirim her gönderi maliyeti 2tl + kargo desin kaç tl ise şuan kendim kullanıyorum n11 gg gibi anlaşmalar ile aynı fiyat
    Sadece 15 tl verene anlatırım Foruumda bu ara methot satmak moda ordan aklıma geldi yoksa Para işin şakası tabi yardımcı olurum burası bizim forumumuz bir çok kişiden yardım aldık burda dostluk bakidir ihtiyacı olan yazsın yardımcı olurum
    Kapıda ödeme değildir sadece alıcı veya gönderici ödemeli



















    15 tl ye göndereceğin küçük pakete 14 tl 20 desi koca koli yollanır @Sungmert; ; @dunyaweb; @Aprentice;
  • 11-09-2019, 09:27:23
    #15
    kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyene bu fiyatlarda kargo gönderim methotu anlatabilirim her gönderi maliyeti 2tl + kargo desin kaç tl ise şuan kendim kullanıyorum n11 gg gibi anlaşmalar ile aynı fiyat
    Sadece 15 tl verene anlatırım Foruumda bu ara methot satmak moda ordan aklıma geldi yoksa Para işin şakası tabi yardımcı olurum burası bizim forumumuz bir çok kişiden yardım aldık burda dostluk bakidir ihtiyacı olan yazsın yardımcı olurum
    Kapıda ödeme değildir sadece alıcı veya gönderici ödemeli



















    15 tl ye göndereceğin küçük pakete 14 tl 20 desi koca koli yollanır @Sungmert; ; @dunyaweb; @Aprentice;
    Bilgi alabilir miyim?
  • 11-09-2019, 10:03:19
    #16
    burak_owski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bahsettiğin method büyük ihtimal Zebramo sitesine ait hocam Ama bu fiyatlar normal gönderimde çok faydalı oluyor. Bu gibi siteler kapıda ödeme imkanı sunmuyor diye biliyorum. Artık insanların çoğu kapıda ödeme alıyor ve kapıda ödeme olmadan da ticaret artık çok zorlaştı.
    aynen kapıda ödeme yok hocam evet bildin

    Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi alabilir miyim?
    hocam sistem çok basit zebramo ya 2 adet üyelik aç biri alıcı biri satıcı satıcıya 5 tl den bir ürün ekle o kalsın linkini kopyala dursun
    sonra alıcı hesabı aç kargo adreesini sisteme gir o linkten 5 tl ödeme yap sana kargo indirim kodu verir srata zebramo indirimi dersin indirimli gider
    ha bu arada hani 2 tl diyeceksen 5 tl çektin 2 l komisyon keser 3 tl satıcı hesabında birikir belli aralıkalrda onu hesabına çekersin 3 tl geri gelir ayni her yeni kargoda adres tanımlamayı unutma gireceğin cep tel çok öenmli eksik girersen kod çalışmaz bilgine kod yanar düzeltilmiyor yapılan işlem geri alınmaz o yüzden 2 defa kontrol et
  • 11-09-2019, 10:03:43
    #17
    kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyene bu fiyatlarda kargo gönderim methotu anlatabilirim her gönderi maliyeti 2tl + kargo desin kaç tl ise şuan kendim kullanıyorum n11 gg gibi anlaşmalar ile aynı fiyat
    Sadece 15 tl verene anlatırım Foruumda bu ara methot satmak moda ordan aklıma geldi yoksa Para işin şakası tabi yardımcı olurum burası bizim forumumuz bir çok kişiden yardım aldık burda dostluk bakidir ihtiyacı olan yazsın yardımcı olurum
    Kapıda ödeme değildir sadece alıcı veya gönderici ödemeli



















    15 tl ye göndereceğin küçük pakete 14 tl 20 desi koca koli yollanır @Sungmert; ; @dunyaweb; @Aprentice;
    Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp Bir pm uzağınızdayım hocam
  • 11-09-2019, 10:05:47
    #18
    dezda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp Bir pm uzağınızdayım hocam
    sen bu satırları yazarken benn çooook uzaklarda olmasamda sen yazarken konuya ayzdım bi üst mesajında
    burası r10 hocam paylaşmak güzeldir değilmi