Anladım Shopier'i kesinlikle araştıracağım. Kapıda ödeme hakkında tavsiyeniz var mı acaba? Siz söylediniz şimi dank etti...
@Type;
Butik Hk. Soru (Kargo Ücreti)
23
●1.789
- 11-09-2019, 09:03:30İsteyene bu fiyatlarda kargo gönderim methotu anlatabilirim
her gönderi maliyeti 2tl + kargo desin kaç tl ise şuan kendim kullanıyorum n11 gg gibi anlaşmalar ile aynı fiyat
Sadece 15 tl verene anlatırım
Foruumda bu ara methot satmak moda ordan aklıma geldi yoksa
Para işin şakası tabi yardımcı olurum burası bizim forumumuz bir çok kişiden yardım aldık burda dostluk bakidir ihtiyacı olan yazsın yardımcı olurum
Kapıda ödeme değildir sadece alıcı veya gönderici ödemeli

15 tl ye göndereceğin küçük pakete 14 tl 20 desi koca koli yollanır @Sungmert; ; @dunyaweb; @Aprentice; - 11-09-2019, 09:13:43Bu bahsettiğin method büyük ihtimal Zebramo sitesine ait hocam
Ama bu fiyatlar normal gönderimde çok faydalı oluyor. Bu gibi siteler kapıda ödeme imkanı sunmuyor diye biliyorum. Artık insanların çoğu kapıda ödeme alıyor ve kapıda ödeme olmadan da ticaret artık çok zorlaştı.
kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-09-2019, 10:03:19aynen kapıda ödeme yok hocam evet bildinburak_owski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hocam sistem çok basit zebramo ya 2 adet üyelik aç biri alıcı biri satıcı satıcıya 5 tl den bir ürün ekle o kalsın linkini kopyala dursunSungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonra alıcı hesabı aç kargo adreesini sisteme gir o linkten 5 tl ödeme yap sana kargo indirim kodu verir srata zebramo indirimi dersin indirimli gider
ha bu arada hani 2 tl diyeceksen 5 tl çektin 2 l komisyon keser 3 tl satıcı hesabında birikir belli aralıkalrda onu hesabına çekersin 3 tl geri gelir ayni
her yeni kargoda adres tanımlamayı unutma gireceğin cep tel çok öenmli eksik girersen kod çalışmaz bilgine kod yanar düzeltilmiyor yapılan işlem geri alınmaz o yüzden 2 defa kontrol et
- 11-09-2019, 10:03:43Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıpkaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir pm uzağınızdayım hocam
- 11-09-2019, 10:05:47sen bu satırları yazarken benn çooook uzaklarda olmasamda sen yazarken konuya ayzdım bi üst mesajındadezda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

burası r10 hocam paylaşmak güzeldir değilmi
her gönderi maliyeti 2tl + kargo desin kaç tl ise şuan kendim kullanıyorum n11 gg gibi anlaşmalar ile aynı fiyat
Para işin şakası tabi yardımcı olurum burası bizim forumumuz bir çok kişiden yardım aldık burda dostluk bakidir ihtiyacı olan yazsın yardımcı olurum