Bu bahsettiğin method büyük ihtimal Zebramo sitesine ait hocam

Ama bu fiyatlar normal gönderimde çok faydalı oluyor. Bu gibi siteler kapıda ödeme imkanı sunmuyor diye biliyorum. Artık insanların çoğu kapıda ödeme alıyor ve kapıda ödeme olmadan da ticaret artık çok zorlaştı.
aynen kapıda ödeme yok hocam evet bildin
hocam sistem çok basit zebramo ya 2 adet üyelik aç biri alıcı biri satıcı satıcıya 5 tl den bir ürün ekle o kalsın linkini kopyala dursun

sonra alıcı hesabı aç kargo adreesini sisteme gir o linkten 5 tl ödeme yap sana kargo indirim kodu verir srata zebramo indirimi dersin indirimli gider
ha bu arada hani 2 tl diyeceksen 5 tl çektin 2 l komisyon keser 3 tl satıcı hesabında birikir belli aralıkalrda onu hesabına çekersin 3 tl geri gelir ayni

her yeni kargoda adres tanımlamayı unutma gireceğin cep tel çok öenmli eksik girersen kod çalışmaz bilgine kod yanar düzeltilmiyor yapılan işlem geri alınmaz o yüzden 2 defa kontrol et