hocam tekstilde 15tl kapıda ödemeli gayet iyi bir fiyat bunun altınada düşerse zaten o hizmet hizmet olmaktan çıkar şahsen ben 20tl veririm yeterki o kargo müşterime perişan olmuş olarak gitmesin