kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsteyene bu fiyatlarda kargo gönderim methotu anlatabilirim her gönderi maliyeti 2tl + kargo desin kaç tl ise şuan kendim kullanıyorum n11 gg gibi anlaşmalar ile aynı fiyat
Sadece 15 tl verene anlatırım Foruumda bu ara methot satmak moda ordan aklıma geldi yoksa Para işin şakası tabi yardımcı olurum burası bizim forumumuz bir çok kişiden yardım aldık burda dostluk bakidir ihtiyacı olan yazsın yardımcı olurum
Kapıda ödeme değildir sadece alıcı veya gönderici ödemeli



















15 tl ye göndereceğin küçük pakete 14 tl 20 desi koca koli yollanır @Sungmert; ; @dunyaweb; @Aprentice;
Bilgi alabilir miyim?