Bu bahsettiğin method büyük ihtimal Zebramo sitesine ait hocam

Ama bu fiyatlar normal gönderimde çok faydalı oluyor. Bu gibi siteler kapıda ödeme imkanı sunmuyor diye biliyorum. Artık insanların çoğu kapıda ödeme alıyor ve kapıda ödeme olmadan da ticaret artık çok zorlaştı.
İsteyene bu fiyatlarda kargo gönderim methotu anlatabilirim

her gönderi maliyeti 2tl + kargo desin kaç tl ise şuan kendim kullanıyorum n11 gg gibi anlaşmalar ile aynı fiyat
Sadece 15 tl verene anlatırım

Foruumda bu ara methot satmak moda ordan aklıma geldi yoksa

Para işin şakası tabi yardımcı olurum burası bizim forumumuz bir çok kişiden yardım aldık burda dostluk bakidir ihtiyacı olan yazsın yardımcı olurum
Kapıda ödeme değildir sadece alıcı veya gönderici ödemeli
15 tl ye göndereceğin küçük pakete 14 tl 20 desi koca koli yollanır
@Sungmert; ;
@dunyaweb;
@Aprentice;