• 09-08-2019, 18:23:42
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Warfley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimid onunla konuştum hocam otomatik talimat almıyorlar para yatırsam dahi her türlü gecikmeli işlem olucak dendi
    Ziraat Bankası bu kadar uğraştırıyor mu ya (: Peki hesabınızdan karta ödeme yapmıyorlar mı ? Halk ve Deniz kullanıyorum, hesap müsait olursa karta ödeme yapıyor. Hatta müşteri hizmetleri kendisi teklif etti, ekstreyi çekelim mi hesaptan diye (:
  • 09-08-2019, 18:39:55
    #11
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraat Bankası bu kadar uğraştırıyor mu ya (: Peki hesabınızdan karta ödeme yapmıyorlar mı ? Halk ve Deniz kullanıyorum, hesap müsait olursa karta ödeme yapıyor. Hatta müşteri hizmetleri kendisi teklif etti, ekstreyi çekelim mi hesaptan diye (:
    yok hocam malesef kredi kartı bilgilerini dahi vermiyorlar. mail atayım kimliğimle imzamla birlikte verin dedim yok yok yok
  • 09-08-2019, 20:35:24
    #12
    Warfley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaÅŸlar.
    Konuya girmeden önce şuna bir açıklık getirmek istiyorum. Sigorta işi yapmaktayım. findeks puanı benim için çok önemlidir. kartlarımın limitlerinin yükselmesi için. şuanki findeks puanım 1800 ü aşkındır ayriyetten 4 yıllık kredi kartı kullanım geçmişimde bir kere dahi son ödeme gününden sonra ödeme yapmadım.her zaman tüm ekstre borcumu kapatmış biriyim.

    Ziraat bankası ile yaşadığım olay ise şöyledir.
    Ben yakın zaman da vodofone 'a geçiş yaptım. haliyle simkartım değişti. Ziraat bankası kredi kartın'da ise ekstre borcum var. 1 inde kesildi ödemek için dün gece girdim internet bankacılığına fakat hesap bloke edilmiş. ve ziraat atm sinden açtırmam gerektiğini söyledi sim kart blokesini atm ye kartımı sokup kaldırmam gerekiyormuş kısacası. az önce atm'ye kartımı soktum ve kart atm de kaldı aradım ulaşamadım ziraate şubenin çağrı butonuna basıp oradaki eleman ile konuştum kartımı vermesi için fakat o da yardımcı olamadı.

    Ziraat bankası kayıp kart çalıntı ya ulaştım.
    durumu aynen şöyle anlattım.
    Size ekstre borcum var fakat sim kart blokem mevcut ve internet bankacılığına giremiyorum. sizlerden kart bilgilerimi de alamıyorum blokem olduğu için.
    bana özel bir ibann verin ben oraya para yatırayım ekstre borcumu kapatın çünkü kartı alamıcağım yarın son ödeme günü fideks puanım düşmesin benim için önemli. Faiz bile verebilirim puanın düşmemesi için yardımcı olmasını istedim fakat malesef. hiç bir şekilde yardımcı olmadılar.
    Benim ÅŸimdi ne yapmam gerekiyor?
    -kart numaramı alamıyorum bloke olduğu için.
    -kartım atm de en erken bayramdan önce alabiliyorum.
    -sim kart blokesini diğer bankalar gibi de kaldırmıyorlar telefon dan.

    ne yapıcağım hiç bilmiyorum. Ben param yokken bile denkleştirip tüm ekstremi kapatan insanım sırf findeks puanım etkilenmesin diye.
    Müşteri hizmetlerini arayın, mevcut bankanıza ait hesap numaranız var ise iban isteyin yok ise yeni bir hesap açın bu hesabın iban nosunu isteyin. Daha sonra bu hesabınıza yeterli parayı yatırın. Sonra tekrar müşteri hiz. Arayın son dönem kk borcumu hesabımdan tahsil edin diyin. Haydi geçmiş olsun (edit bu işlemlerin hepsini ben müşteri temsilcisiyle görüşmeden tuşlama yaparak hallediyorum. Yapı krediden ama hesabım var)
  • 09-08-2019, 20:43:35
    #13
    no_cause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerini arayın, mevcut bankanıza ait hesap numaranız var ise iban isteyin yok ise yeni bir hesap açın bu hesabın iban nosunu isteyin. Daha sonra bu hesabınıza yeterli parayı yatırın. Sonra tekrar müşteri hiz. Arayın son dönem kk borcumu hesabımdan tahsil edin diyin. Haydi geçmiş olsun (edit bu işlemlerin hepsini ben müşteri temsilcisiyle görüşmeden tuşlama yaparak hallediyorum. Yapı krediden ama hesabım var)
    malesef hocam müşteri hizmetleri benden onay almıyorlar internet bankacılığına giremiyorum sırf sim kart blokem olduğu için bunu da açtırmanın tek yolu atm den ama atm de kartı yuttu
  • 09-08-2019, 22:04:03
    #14
    Warfley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef hocam müşteri hizmetleri benden onay almıyorlar internet bankacılığına giremiyorum sırf sim kart blokem olduğu için bunu da açtırmanın tek yolu atm den ama atm de kartı yuttu
    Neyi onay almıyorlar anlamadım. İnternet bankacılığından bahsetmişsin ama ben öyle birşey demedim. Toparlamak gerekirse senin aynı bankada hesabın var mı?