şimid onunla konuştum hocam otomatik talimat almıyorlar para yatırsam dahi her türlü gecikmeli işlem olucak dendi
Ziraat Bankası bu kadar uğraştırıyor mu ya (: Peki hesabınızdan karta ödeme yapmıyorlar mı ? Halk ve Deniz kullanıyorum, hesap müsait olursa karta ödeme yapıyor. Hatta müşteri hizmetleri kendisi teklif etti, ekstreyi çekelim mi hesaptan diye (: