Müşteri hizmetlerini arayın, mevcut bankanıza ait hesap numaranız var ise iban isteyin yok ise yeni bir hesap açın bu hesabın iban nosunu isteyin. Daha sonra bu hesabınıza yeterli parayı yatırın. Sonra tekrar müşteri hiz. Arayın son dönem kk borcumu hesabımdan tahsil edin diyin. Haydi geçmiş olsun

(edit bu işlemlerin hepsini ben müşteri temsilcisiyle görüşmeden tuşlama yaparak hallediyorum. Yapı krediden ama hesabım var)
malesef hocam müşteri hizmetleri benden onay almıyorlar internet bankacılığına giremiyorum sırf sim kart blokem olduğu için bunu da açtırmanın tek yolu atm den ama atm de kartı yuttu