malesef hocam müşteri hizmetleri benden onay almıyorlar internet bankacılığına giremiyorum sırf sim kart blokem olduğu için bunu da açtırmanın tek yolu atm den ama atm de kartı yuttu
Neyi onay almıyorlar anlamadım. İnternet bankacılığından bahsetmişsin ama ben öyle birşey demedim. Toparlamak gerekirse senin aynı bankada hesabın var mı?