Merhabalar arkadaşlar.
Konuya girmeden önce şuna bir açıklık getirmek istiyorum. Sigorta işi yapmaktayım. findeks puanı benim için çok önemlidir. kartlarımın limitlerinin yükselmesi için. şuanki findeks puanım 1800 ü aşkındır ayriyetten 4 yıllık kredi kartı kullanım geçmişimde bir kere dahi son ödeme gününden sonra ödeme yapmadım.her zaman tüm ekstre borcumu kapatmış biriyim.
Ziraat bankası ile yaşadığım olay ise şöyledir.
Ben yakın zaman da vodofone 'a geçiş yaptım. haliyle simkartım değişti. Ziraat bankası kredi kartın'da ise ekstre borcum var. 1 inde kesildi ödemek için dün gece girdim internet bankacılığına fakat hesap bloke edilmiş. ve ziraat atm sinden açtırmam gerektiğini söyledi sim kart blokesini atm ye kartımı sokup kaldırmam gerekiyormuş kısacası. az önce atm'ye kartımı soktum ve kart atm de kaldı aradım ulaşamadım ziraate şubenin çağrı butonuna basıp oradaki eleman ile konuştum kartımı vermesi için fakat o da yardımcı olamadı.
Ziraat bankası kayıp kart çalıntı ya ulaştım.
durumu aynen şöyle anlattım.
Size ekstre borcum var fakat sim kart blokem mevcut ve internet bankacılığına giremiyorum. sizlerden kart bilgilerimi de alamıyorum blokem olduğu için.
bana özel bir ibann verin ben oraya para yatırayım ekstre borcumu kapatın çünkü kartı alamıcağım yarın son ödeme günü fideks puanım düşmesin benim için önemli. Faiz bile verebilirim puanın düşmemesi için yardımcı olmasını istedim fakat malesef. hiç bir şekilde yardımcı olmadılar.
Benim şimdi ne yapmam gerekiyor?
-kart numaramı alamıyorum bloke olduğu için.
-kartım atm de en erken bayramdan önce alabiliyorum.
-sim kart blokesini diğer bankalar gibi de kaldırmıyorlar telefon dan.
ne yapıcağım hiç bilmiyorum. Ben param yokken bile denkleştirip tüm ekstremi kapatan insanım sırf findeks puanım etkilenmesin diye.
Sizce şimdi kim haklı?
13
●368
- 09-08-2019, 17:51:484 yıla rağmen 1800 puan dusukmus hocam. ATM den yatırılmıyor mu ziraatin borcu kartsız giriş ile ? Bankaya gitmeniz gerekiyordu da şansınıza mesai saati dışına girdik :/
- 09-08-2019, 17:52:06Malesef yok hocam, alamıyorum da bankayı arayıp blokem olduğu için.ByBaLTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam o adımı görmeden yuttusivas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ziraat bankası r10 profilim de var ibann ı oradan alabilirim ama işlem yapamıyorum kredi kartı borcu olduğu için, kredi kartı numarası gerekiyor. onuda vermiyorlar
- 09-08-2019, 17:53:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam kişisel bilgisayarınızda kredi kartıyla ödeme yaptıysanız bir sitede ve kaydettiyseniz kartınızın 16 hanesini de görebiliyorsunuz ayarlardan. O 16 haneyi ATM'den veya başka banka üzerinden kredi kartı borcu öde diyerek ödeyebiliyorsunuz. Bir deneyin derim
- 09-08-2019, 18:07:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İşlem yapamıyorum derken ?Warfley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IBAN'a kart ücretinizi yatırın, otomatik çekim yapar. Ya da müşteri hizmetlerini arayıp hesabınızdan kart borcunuzu ödeyebilirsiniz. - 09-08-2019, 18:15:31şimid onunla konuştum hocam otomatik talimat almıyorlar para yatırsam dahi her türlü gecikmeli işlem olucak dendiSLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ziraat bankası r10 profilim de var ibann ı oradan alabilirim ama işlem yapamıyorum kredi kartı borcu olduğu için, kredi kartı numarası gerekiyor. onuda vermiyorlar