K Kart numaranız varsa atmden ödeme yapmayı deneyiniz
Malesef yok hocam, alamıyorum da bankayı arayıp blokem olduğu için.
Hocam hiç mi kimseye para yollamadın mı? yokmu kimsede iban numaran bir düşün hat değişiklipi nedeniyle 4 banka gezdim tek tek imza attım atmden oluyot diyor ya aslında olmuyor yalan hepsinde banyaka başvurun uyarısı var
hocam o adımı görmeden yuttu

ziraat bankası r10 profilim de var ibann ı oradan alabilirim ama işlem yapamıyorum kredi kartı borcu olduğu için, kredi kartı numarası gerekiyor. onuda vermiyorlar