ByBaLTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
K Kart numaranız varsa atmden ödeme yapmayı deneyiniz
Malesef yok hocam, alamıyorum da bankayı arayıp blokem olduğu için.
sivas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiç mi kimseye para yollamadın mı? yokmu kimsede iban numaran bir düşün hat değişiklipi nedeniyle 4 banka gezdim tek tek imza attım atmden oluyot diyor ya aslında olmuyor yalan hepsinde banyaka başvurun uyarısı var
hocam o adımı görmeden yuttu ziraat bankası r10 profilim de var ibann ı oradan alabilirim ama işlem yapamıyorum kredi kartı borcu olduğu için, kredi kartı numarası gerekiyor. onuda vermiyorlar