• 01-08-2019, 17:10:32
    #1
    Merhaba güzel insanlar,
    Yaklaşık 9 aydır işşizim. Bu 9 ay içinde çeşitli girişimlerde bulundum ama askerlikten dolayı kendimi kabul ettiremedim.(Konfeksiyonda ortacılık bile yaptım). 25 yaşında olduğum için muhtemelen beni ölü yatırım olarak görüyor şirketler. Bende askere gitmeye karar verdim ama öyle ha diyince gidilmiyormuş Kasım sonunda alınacakmışım askerliğe. Bu yüzden iş bulmam daha zor olacakçünkü bana denk gelen yerler genellikle askerlik durum belgesi talep ediyor.

    Bende bu önümde ki 4 aylık süreçte para kazanma yollarını arıyorum. Aklımda dropshipping var ama genelde fatura kesebilecek bir firma sahibi olunmasını istiyorlar. Bunun dışında bana önerebileceğiniz bir para kazanma yolu var mıdır? Günü kurtaracak kadar para kazanmak istiyorum.
    Webmaster sitesinde böyle bir soruyu soruyorum ama cevabın web site aç olmasını beklemiyorum. Bu alanda birkaç şey yapıyorum ama başaramıyorum en fazla aylık 50 60 tl adsense geliri elde edebiliyorum.
  • 01-08-2019, 17:11:51
    #2
    işkur meslek eğitimine başvur günde 70 80 tl harçlk veriyorlar.

    https://www.iskur.gov.tr/is-arayan/k...m-programlari/ yazının altına bak 85 tl veriyorlar.
  • 01-08-2019, 17:22:02
    #3
    hocam madem eskere gidecen askere gidene kadar garsonluk yap sonra bunları düşün
  • 01-08-2019, 18:24:43
    #4
    Dostum bende kasım'da askere gidiyorum , Besyo mezunuyum işe girmek istesem askerlik dert kasıma kadar evde otur otur delireceğim sanırım

    Valla fikir varsa bende alırım
  • 01-08-2019, 18:27:38
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En iyisi bu süre zarfında garsonluk, günlük getir-götür işleri hocam. Aylık olarak maaşlı çalışabilmeniz imkansız çünkü hemen hemen her kurum, kuruluş, mağaza askerliğini yapmış yada en az 2 yıl tecilli eleman arıyor çünkü her eleman giriş-çıkış yaptığında para+vakit kaybı yaşıyor. Bence en mantıklısı günlük işler bulup çalışmanız yada web'de en iyi olduğunuz alana biraz emek harcayıp gelir elde etmeye çalışmanız daha iyi olabilir. 3 ay maksimum 3.5 ay var çünkü kendinizi bir işverenin yerine koyup düşünün
  • 01-08-2019, 18:29:07
    #6
    sigortalı bi işte calısıyor olsaydın askere gideceğine zaman cıkarken tazminatınıda alırdın .d ben almamıştım söylemedi kimse bişey cahildim .d
  • 01-08-2019, 18:32:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Geçici bir iş yapmanız daha iyi olur ama bu geçici iş de tabi sizin seçiminize baglı şahsen tecil edip de belli bir süre sonra gitmeniz daha iyi olur diye düşünüyorum 2 yıl ben tecil etmiştim öyle askere gittim dışarıdan okul okuyordum.
  • 01-08-2019, 23:03:12
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işkur meslek eğitimine başvur günde 70 80 tl harçlk veriyorlar.

    https://www.iskur.gov.tr/is-arayan/k...m-programlari/ yazının altına bak 85 tl veriyorlar.
    Teşekkür ederim hocam inceleyeceğim.


    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bende kasım'da askere gidiyorum , Besyo mezunuyum işe girmek istesem askerlik dert kasıma kadar evde otur otur delireceğim sanırım

    Valla fikir varsa bende alırım
    Hayırlı teskereler olsun hocam

    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi bu süre zarfında garsonluk, günlük getir-götür işleri hocam. Aylık olarak maaşlı çalışabilmeniz imkansız çünkü hemen hemen her kurum, kuruluş, mağaza askerliğini yapmış yada en az 2 yıl tecilli eleman arıyor çünkü her eleman giriş-çıkış yaptığında para+vakit kaybı yaşıyor. Bence en mantıklısı günlük işler bulup çalışmanız yada web'de en iyi olduğunuz alana biraz emek harcayıp gelir elde etmeye çalışmanız daha iyi olabilir. 3 ay maksimum 3.5 ay var çünkü kendinizi bir işverenin yerine koyup düşünün
    Öneri için teşekkür ederim üstadım lakin bu tarz işlere nereden ulaşacağım bilmiyorum. Sürekli internetten araştırıyorum broşür dağıtmak vb. İşleri lakin bir iş bulamadım olan olanlarda 30 gün önce açılmış ve talep karşılanmış. Zaten maaşlı ise almamalarını anlayışla karşılıyorum. İşveren için ölü yatırımım ben

    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigortalı bi işte calısıyor olsaydın askere gideceğine zaman cıkarken tazminatınıda alırdın .d ben almamıştım söylemedi kimse bişey cahildim .d
    Aynen kardeşim gayem bu yöndeydi fakat kriz döneminde çalıştığım yerle yollarımız ayrıldı tabi benle beraber 12 kişinin daha. O yüzden böyle birşey yapamadım.

    Bakgidio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçici bir iş yapmanız daha iyi olur ama bu geçici iş de tabi sizin seçiminize baglı şahsen tecil edip de belli bir süre sonra gitmeniz daha iyi olur diye düşünüyorum 2 yıl ben tecil etmiştim öyle askere gittim dışarıdan okul okuyordum.
    94 doğumluyum hocam 6 yıldır tecil ediyordum ben geçici iş arıyorum hani haftabin her günü olmasa bile olur yeterki eve yük olmayayim en azından kontör paramı çay paramı çıkarayım istiyorum. 25 yaşındayken kimseden para isteyemiyor insan , kendini kötü hissediyor.
  • 01-08-2019, 23:14:12
    #9
    Chevat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam inceleyeceğim.



    Hayırlı teskereler olsun hocam



    Öneri için teşekkür ederim üstadım lakin bu tarz işlere nereden ulaşacağım bilmiyorum. Sürekli internetten araştırıyorum broşür dağıtmak vb. İşleri lakin bir iş bulamadım olan olanlarda 30 gün önce açılmış ve talep karşılanmış. Zaten maaşlı ise almamalarını anlayışla karşılıyorum. İşveren için ölü yatırımım ben


    Aynen kardeşim gayem bu yöndeydi fakat kriz döneminde çalıştığım yerle yollarımız ayrıldı tabi benle beraber 12 kişinin daha. O yüzden böyle birşey yapamadım.


    94 doğumluyum hocam 6 yıldır tecil ediyordum ben geçici iş arıyorum hani haftabin her günü olmasa bile olur yeterki eve yük olmayayim en azından kontör paramı çay paramı çıkarayım istiyorum. 25 yaşındayken kimseden para isteyemiyor insan , kendini kötü hissediyor.
    hocam en iyisi 2-3 gün bir araştırma yap özgün semantik makale yazma konusunda bilinçlen 100 kelimesini 1.5TL'den satarsın yani alt limitten, hem müşteri çekersin hemde para kazanırsın askerden gelince ek iş olarak ta yapabilirsin forumda çok şükür ekmek kazanmak isteyen herkese iş var sen yeterki böyle iste