Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işkur meslek eğitimine başvur günde 70 80 tl harçlk veriyorlar.

https://www.iskur.gov.tr/is-arayan/k...m-programlari/ yazının altına bak 85 tl veriyorlar.
Teşekkür ederim hocam inceleyeceğim.


nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum bende kasım'da askere gidiyorum , Besyo mezunuyum işe girmek istesem askerlik dert kasıma kadar evde otur otur delireceğim sanırım

Valla fikir varsa bende alırım
Hayırlı teskereler olsun hocam

hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisi bu süre zarfında garsonluk, günlük getir-götür işleri hocam. Aylık olarak maaşlı çalışabilmeniz imkansız çünkü hemen hemen her kurum, kuruluş, mağaza askerliğini yapmış yada en az 2 yıl tecilli eleman arıyor çünkü her eleman giriş-çıkış yaptığında para+vakit kaybı yaşıyor. Bence en mantıklısı günlük işler bulup çalışmanız yada web'de en iyi olduğunuz alana biraz emek harcayıp gelir elde etmeye çalışmanız daha iyi olabilir. 3 ay maksimum 3.5 ay var çünkü kendinizi bir işverenin yerine koyup düşünün
Öneri için teşekkür ederim üstadım lakin bu tarz işlere nereden ulaşacağım bilmiyorum. Sürekli internetten araştırıyorum broşür dağıtmak vb. İşleri lakin bir iş bulamadım olan olanlarda 30 gün önce açılmış ve talep karşılanmış. Zaten maaşlı ise almamalarını anlayışla karşılıyorum. İşveren için ölü yatırımım ben

tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sigortalı bi işte calısıyor olsaydın askere gideceğine zaman cıkarken tazminatınıda alırdın .d ben almamıştım söylemedi kimse bişey cahildim .d
Aynen kardeşim gayem bu yöndeydi fakat kriz döneminde çalıştığım yerle yollarımız ayrıldı tabi benle beraber 12 kişinin daha. O yüzden böyle birşey yapamadım.

Bakgidio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçici bir iş yapmanız daha iyi olur ama bu geçici iş de tabi sizin seçiminize baglı şahsen tecil edip de belli bir süre sonra gitmeniz daha iyi olur diye düşünüyorum 2 yıl ben tecil etmiştim öyle askere gittim dışarıdan okul okuyordum.
94 doğumluyum hocam 6 yıldır tecil ediyordum ben geçici iş arıyorum hani haftabin her günü olmasa bile olur yeterki eve yük olmayayim en azından kontör paramı çay paramı çıkarayım istiyorum. 25 yaşındayken kimseden para isteyemiyor insan , kendini kötü hissediyor.