Merhaba güzel insanlar,
Yaklaşık 9 aydır işşizim. Bu 9 ay içinde çeşitli girişimlerde bulundum ama askerlikten dolayı kendimi kabul ettiremedim.(Konfeksiyonda ortacılık bile yaptım). 25 yaşında olduğum için muhtemelen beni ölü yatırım olarak görüyor şirketler. Bende askere gitmeye karar verdim ama öyle ha diyince gidilmiyormuş Kasım sonunda alınacakmışım askerliğe. Bu yüzden iş bulmam daha zor olacakçünkü bana denk gelen yerler genellikle askerlik durum belgesi talep ediyor.

Bende bu önümde ki 4 aylık süreçte para kazanma yollarını arıyorum. Aklımda dropshipping var ama genelde fatura kesebilecek bir firma sahibi olunmasını istiyorlar. Bunun dışında bana önerebileceğiniz bir para kazanma yolu var mıdır? Günü kurtaracak kadar para kazanmak istiyorum.
Webmaster sitesinde böyle bir soruyu soruyorum ama cevabın web site aç olmasını beklemiyorum. Bu alanda birkaç şey yapıyorum ama başaramıyorum en fazla aylık 50 60 tl adsense geliri elde edebiliyorum.