Geçici bir iş yapmanız daha iyi olur ama bu geçici iş de tabi sizin seçiminize baglı şahsen tecil edip de belli bir süre sonra gitmeniz daha iyi olur diye düşünüyorum 2 yıl ben tecil etmiştim öyle askere gittim dışarıdan okul okuyordum.