marjinaltasarim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
EdizKaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
düştük ya yere bi dekme de sen vur
29
●1.461
düştük ya yere bi dekme de sen vur
79 TL idi yanılmıyosam bu o değil faiz gelmiş olsa bile senesi tutmuyor
o değilde bizzat işlem gördüğüm kimliğimi verdiğim, imzaladığım tek ceza izinsiz afiş asma idi. Borcunu da ödedim ama bu borç neyin nesi, niye sistemde gözüküyor hiç anlamadım. neredeyse 1 yıl oldu borcunu ödeyeli hani az bir zaman değil. Neyse yarın gidip öğreneceğim hayır olsun bakalım. Sağolun cevap için
yaptınız başka şeyler varsa buradan yazmayın yarın ceza ile dolar orası