
Edit: Kumar flan değil arkadaşlar işim olmaz. Daha önce yediğim kabahatlar kanunu cezasının (izinsiz afiş asma) borcunu erken ödeyip kağıt almıştım. Bu borcu o ödediğim borç sandım ama değilmiş. Az önce kontrol ettim ve farklı kanun maddesi çıktı. Yarın vergi dairesine gidip neymiş ne değilmiş öğreneceğim. Cevaplayan, yardım eden herkese teşekkürler. Gelişmeyi buraya editleyeceğim.

Hocam aman ne kumarı afiş asmıştım izinsiz onun cezası sanırsam ama ödemiştim ben hatta ne olur ne olmaz diye saklıyorum ıslak imzalı bir şekilde dosyamda duruyor. Ne yapmam lazım ödediğim bir borç bu sistemden nasıl silinmiyor. Hatta 15 gün içinde ödeyince belli bir miktar indirim oldu