Ahahaha Hocam aman ne kumarı afiş asmıştım izinsiz onun cezası sanırsam ama ödemiştim ben hatta ne olur ne olmaz diye saklıyorum ıslak imzalı bir şekilde dosyamda duruyor. Ne yapmam lazım ödediğim bir borç bu sistemden nasıl silinmiyor. Hatta 15 gün içinde ödeyince belli bir miktar indirim oldu