• 29-07-2019, 21:25:12
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet afiş asmada 259 tl den başlıyormuş.Ödeme makbuzun duruyorsa vergi dairesine gidip itiraz et eğer kaybettiysen geçmiş olsun
    Duruyor hocam özellikle devletten aldığım her belgeyi dosyalayan pinpirikli biriyim gidip itiraz edeceğim yarın bakalım ne olacak gelişmeleri de buradan yazacağım sağolun



    SaMuSiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.memurlar.net/haber/79354...iktarlari.html

    Buraya hi bakın derim hocam.
    Çok geçmiş olsun
    Buradaki ücretler 2019 hocam cezayı 2018'de yemişim

    https://nezihdagdeviren.com.tr/?p=1390

    Şuradan bakıyorum bahsettiğim ceza bu ödedim ben bunu yarın vergi dairesine gidip soracağım
  • 29-07-2019, 21:27:36
    #11
    e devlette ödenen borçlar silinmeyebiliyor. gözüken borç afişten aldığınız cezanın ana borcudur. 259 tl veya daha altında bi tutar ödemiş olmalısınız indirimli haliyle ödediyseniz. vergi dairesinden direk borç sorgulaması yaparsanız güncel borcunuz olup olmadığını görmüş olursunuz
  • 29-07-2019, 21:27:38
    #12
    Yediğiniz ceza gözüküyor olabilir mi? Ödeme yapılabilir bir şekilde mi duruyor?
    Elbette yanlışlık olabilir ama, yediğiniz ama ödenmiş cezanız sistemde gözüküyorsa itiraza gidip boşuna mesai harcamayın.
  • 29-07-2019, 21:28:07
    #13
    Üçün beşin lafını yapmayın hocam devlete para lazım bir kere daha ödeseniz ne olacak
  • 29-07-2019, 21:28:43
    #14
    ben içmedigim sigara için 102 ₺ ceza ödemiştim
  • 29-07-2019, 21:29:32
    #15
    ARS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben içmedigim sigara için 102 ₺ ceza ödemiştim
    hey işte vatandaş dediğin böyle olacak sırf devletimiz kalkınsın diye içmediği sigara'nın cezasını bile ödemiş örnek vatandaş ))
  • 29-07-2019, 21:31:26
    #16
    marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hey işte vatandaş dediğin böyle olacak sırf devletimiz kalkınsın diye içmediği sigara'nın cezasını bile ödemiş örnek vatandaş ))
    gelen tebligatın arkasında

    " itiraz edilen ceza için vade uygulanacak ibaresi " vardı yani itiraz ettin diyelim sonuçlanana kadar geçen süre zarfının da ücretini koyacaklar 102 lira olacak berki 200 lira sonuç zaten belli içmişsindir diyecekler niye zarar edelim dimi maksat devlet kalkınsın
  • 29-07-2019, 21:33:19
    #17
    ustanerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e devlette ödenen borçlar silinmeyebiliyor. gözüken borç afişten aldığınız cezanın ana borcudur. 259 tl veya daha altında bi tutar ödemiş olmalısınız indirimli haliyle ödediyseniz. vergi dairesinden direk borç sorgulaması yaparsanız güncel borcunuz olup olmadığını görmüş olursunuz
    Hocam 194,25 TL ödemişim kağıda bakıyorum şuan kafam karıştı bunda bir iş var tam çözemedim yarın vergi dairesine gideceğim

    Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yediğiniz ceza gözüküyor olabilir mi? Ödeme yapılabilir bir şekilde mi duruyor?
    Elbette yanlışlık olabilir ama, yediğiniz ama ödenmiş cezanız sistemde gözüküyorsa itiraza gidip boşuna mesai harcamayın.
    Evet hocam ödeme yapılabilir şekilde duruyor ve ben ceza yemedim izinsiz afiş dışında onu da ödedim zamanında kağıdına bakıyorum şuan yalnız burada idari ceza kanun maddesi farklı oraya takıldım yarın gideceğim ne olursa olsun
  • 29-07-2019, 21:34:56
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Çek tombalayı çekkkj