Yediğiniz ceza gözüküyor olabilir mi? Ödeme yapılabilir bir şekilde mi duruyor?
Elbette yanlışlık olabilir ama, yediğiniz ama ödenmiş cezanız sistemde gözüküyorsa itiraza gidip boşuna mesai harcamayın.