hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam bi ara hovardalık yapıp metronun içinde (aslında açık alan ama kamu alanı) sigara yakıp içmiştim sene 2010-2011 nerden buldular kimliğimi vs bilmiyorum girmişler borcu ödedim onu bitti 79 TL idi yanılmıyosam bu o değil faiz gelmiş olsa bile senesi tutmuyor
yaptınız başka şeyler varsa buradan yazmayın yarın ceza ile dolar orası