marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üçün beşin lafını yapmayın hocam devlete para lazım bir kere daha ödeseniz ne olacak
hocam devlet babaya para lazım da bize para lazım değil mi yani kabahatlar kanunu bu sicile işlemez ama ödemeyince de faize biniyor ne bileyim işlediğim suçu bilsem şimdi ödeyeceğim ama yok aklıma bir tek afiş konusu geliyor ki onuda ödedim zamanında indirimli şekilde. Bu ne cezası ben ona takıldım kumar vs işim olmaz zaten öyle bir şey olsa olay büyür yasal değil direk sicile işler Allah korusun



EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çek tombalayı çekkkj
geç dalganı ediz hocam geç düştük ya yere bi dekme de sen vur