• 30-06-2019, 00:35:38
    #10
    Güne girip en son da siz alın
  • 30-06-2019, 00:37:11
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam anlaşmanız gram üzerine değilse çeyrek alın.
    ailece kuyumcuyuz herkese çeyrek öneriyoruz.
    çeyrek grama göre daha güzel yükseliyor
    Hocam gramı yükseldiğinde çeyrekte aynı şekilde yükselmiyor mu? 200gr altın tutarında para almıştım. Çeyrek altın yapsam, ardından bozdurarak 200 gr altına dönüştürsem daha mı karlı olur. O durumda da mutlaka çeyrekleri bozarken fiyat farkı çıkacaktır değil mi?
  • 30-06-2019, 00:38:42
    #12
    Aylık masrafınız nedir?
  • 30-06-2019, 00:41:06
    #13
    onurbusar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık masrafınız nedir?
    hocam masraflar oluyor. Normal ev masrafları, çocuk giderleri vb. işte. arda kalan buşekilde
  • 30-06-2019, 00:43:20
    #14
    Hocam altın uzun vadede düşmez. Altın almak yerine bir yatırım yapabilirsiniz. Yani bu arsa vb. bir yatırım olabilir. O da faizsiz zor gibi. Eminevim tarzı bir girişime de girebilirsiniz. O da faizsiz ama bir bedel karşılığı yapılıyor.
    Bu arada yatırım demişken hayvancılıkta olabilir. Parayi hayvana yatirip kurbanda satarsiniz
    Allah kolaylık versin hocam.
  • 30-06-2019, 00:43:33
    #15
    Kuveyt Türk’ten altın hesabı açın, oradan alın bence.
  • 30-06-2019, 00:46:09
    #16
    talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam altın uzun vadede düşmez. Altın almak yerine bir yatırım yapabilirsiniz. Yani bu arsa vb. bir yatırım olabilir. O da faizsiz zor gibi. Eminevim tarzı bir girişime de girebilirsiniz. O da faizsiz ama bir bedel karşılığı yapılıyor.
    Bu arada yatırım demişken hayvancılıkta olabilir. Parayi hayvana yatirip kurbanda satarsiniz
    Allah kolaylık versin hocam.
    Hocam yatırımlık bir sermaye maleesef yok ama elimde önümüzdeki aydan itibaren 3000 tl kadar var. Her ay da 3000 ila 4000 arası bir miktar elime geçecek.



    CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuveyt Türk’ten altın hesabı açın, oradan alın bence.
    Hocam maaşımın yattığı bir iş bank hesabım var, burada altın hesabı açarak gr altın alsam mı dye düşünüyorum, elime her geçen parayla. Kuveyttürkün iş banka göre bir artısı olur mu?



    mct0300 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güne girip en son da siz alın
    Hocam güne kiminle giricem.yada yüksek meblağ ile kimler girer. Güne girsek r10 da ve ilk ben alsam süper olur ama
  • 30-06-2019, 00:51:57
    #17
    Hocam bence kuyumcudan parça parça altın almayın. (Güvendiğiniz bir kuyumcu varsa durum değişir.) Ben sizin yerinizde olsam alış ve satış arasında farkı az olan ve piyasa değerinde satış yapan (kısacası sizi zarara sokmayacak) bir bankadan altın hesabı alıp burada elinize para geçtikçe biriktirmenizi tavsiye ederim.

    Bir hocam gün yapın en son siz alın demiş. Aslında bu fikir de başta bana mantıklı geldi hem herkese çeyrek alırken kuyumcu komisyonundan para kaybedeceksiniz hem de sıra size geldiğinde zorluk çıkaran olursa boştan yere uğraşacaksınız.

    Son olarak dolar, euro veya sterlin gibi para birimlerini alıp yatırıp yapıp daha sonra altın almak da mantıklı olabilir ama hem döviz alırken %0.1 vergi vereceksiniz hem de araya başka değişken ekleyip risk oranını arttıracaksınız. Zaten altın biraz döviz endeksli bir birim. Boştan yere ekstra risk almayın. Ayrıca döviz alıp bozarken de aradaki fark size para kaybettirecek.

    Ben kafanızi hiç yormayın, elinize para geçtikte bankada altın biriktirin derim.

    Not: Yorumda döviz derken dolar, euro ve sterlin gibi para birimlerinden bahsetmek istedim. Bu ibareye altın dahil değildir.
  • 30-06-2019, 00:55:36
    #18
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence kuyumcudan parça parça altın almayın. (Güvendiğiniz bir kuyumcu varsa durum değişir.) Ben sizin yerinizde olsam alış ve satış arasında farkı az olan ve piyasa değerinde satış yapan (kısacası sizi zarara sokmayacak) bir bankadan altın hesabı alıp burada elinize para geçtikçe biriktirmenizi tavsiye ederim.

    Bir hocam gün yapın en son siz alın demiş. Aslında bu fikir de başta bana mantıklı geldi hem herkese çeyrek alırken kuyumcu komisyonundan para kaybedeceksiniz hem de sıra size geldiğinde zorluk çıkaran olursa boştan yere uğraşacaksınız.

    Son olarak dolar, euro veya sterlin gibi para birimlerini alıp yatırıp yapıp daha sonra altın almak da mantıklı olabilir ama hem döviz alırken %0.1 vergi vereceksiniz hem de araya başka değişken ekleyip risk oranını arttıracaksınız. Zaten altın biraz döviz endeksli bir birim. Boştan yere ekstra risk almayın. Ayrıca döviz alıp bozarken de aradaki fark size para kaybettirecek.

    Ben kafanızi hiç yormayın, elinize para geçtikte bankada altın biriktirin derim.

    Not: Yorumda döviz derken dolar, euro ve sterlin gibi para birimlerinden bahsetmek istedim. Bu ibareye altın dahil değildir.
    Teşekkürler değerli yorumunuz için. Altın alırken bana avantaj sağlayacak banka öneriniz olabilir mi?Altın hesabında biriken para 200 gr altına ulaştığında o parayı havale yapacağım borçlu olduğum kişiye.



    ectinhaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garanti bankasından alın. en yüksekten garanti veriyor ancak kur farkları yok. mesela şu an alış ve satış arasında kur farkı 0.
    garantiden almanı tavsiye ederim.
    Hocam ben altını sürekli alacağım, taki hesapta biriken para o an 200 gr a eş değer olana dek. Biriken parayı ise direk havale olarak karşı tarafa göndereceğim. Tl çevirerek mi havale yapabiliyorum acaba?