200 gr Altını nasıl yapabilirim?
43
●2.100
- 30-06-2019, 00:37:11Hocam gramı yükseldiğinde çeyrekte aynı şekilde yükselmiyor mu? 200gr altın tutarında para almıştım. Çeyrek altın yapsam, ardından bozdurarak 200 gr altına dönüştürsem daha mı karlı olur. O durumda da mutlaka çeyrekleri bozarken fiyat farkı çıkacaktır değil mi?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2019, 00:41:06hocam masraflar oluyor. Normal ev masrafları, çocuk giderleri vb. işte. arda kalan buşekildeonurbusar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2019, 00:43:20Hocam altın uzun vadede düşmez. Altın almak yerine bir yatırım yapabilirsiniz. Yani bu arsa vb. bir yatırım olabilir. O da faizsiz zor gibi. Eminevim tarzı bir girişime de girebilirsiniz. O da faizsiz ama bir bedel karşılığı yapılıyor.
Bu arada yatırım demişken hayvancılıkta olabilir. Parayi hayvana yatirip kurbanda satarsiniz
Allah kolaylık versin hocam. - 30-06-2019, 00:46:09Hocam yatırımlık bir sermaye maleesef yok ama elimde önümüzdeki aydan itibaren 3000 tl kadar var. Her ay da 3000 ila 4000 arası bir miktar elime geçecek.talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam maaşımın yattığı bir iş bank hesabım var, burada altın hesabı açarak gr altın alsam mı dye düşünüyorum, elime her geçen parayla. Kuveyttürkün iş banka göre bir artısı olur mu?CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam güne kiminle giricem.yada yüksek meblağ ile kimler girer. Güne girsek r10 da ve ilk ben alsam süper olur amamct0300 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2019, 00:51:57Hocam bence kuyumcudan parça parça altın almayın. (Güvendiğiniz bir kuyumcu varsa durum değişir.) Ben sizin yerinizde olsam alış ve satış arasında farkı az olan ve piyasa değerinde satış yapan (kısacası sizi zarara sokmayacak) bir bankadan altın hesabı alıp burada elinize para geçtikçe biriktirmenizi tavsiye ederim.
Bir hocam gün yapın en son siz alın demiş. Aslında bu fikir de başta bana mantıklı geldi hem herkese çeyrek alırken kuyumcu komisyonundan para kaybedeceksiniz hem de sıra size geldiğinde zorluk çıkaran olursa boştan yere uğraşacaksınız.
Son olarak dolar, euro veya sterlin gibi para birimlerini alıp yatırıp yapıp daha sonra altın almak da mantıklı olabilir ama hem döviz alırken %0.1 vergi vereceksiniz hem de araya başka değişken ekleyip risk oranını arttıracaksınız. Zaten altın biraz döviz endeksli bir birim. Boştan yere ekstra risk almayın. Ayrıca döviz alıp bozarken de aradaki fark size para kaybettirecek.
Ben kafanızi hiç yormayın, elinize para geçtikte bankada altın biriktirin derim.
Not: Yorumda döviz derken dolar, euro ve sterlin gibi para birimlerinden bahsetmek istedim. Bu ibareye altın dahil değildir. - 30-06-2019, 00:55:36Teşekkürler değerli yorumunuz için. Altın alırken bana avantaj sağlayacak banka öneriniz olabilir mi?Altın hesabında biriken para 200 gr altına ulaştığında o parayı havale yapacağım borçlu olduğum kişiye.ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben altını sürekli alacağım, taki hesapta biriken para o an 200 gr a eş değer olana dek. Biriken parayı ise direk havale olarak karşı tarafa göndereceğim. Tl çevirerek mi havale yapabiliyorum acaba?ectinhaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle