Değerli forum arkadaşlarım, sizlerin değerli tavsiyelerine ihtiyacım var.
200 gr altın almıştım zamanında ev alırken. Artık biriktirmeye başlayarak ödemem gerekiyor.Ayda 3000 tl minimum elimde param oluyor. Bu 200 gr altını en kolay şekilde nasıl alabilirim. Faiz vs. dışı olacak şekilde. Dolar alıp altın düşünce almak mı? (Tabi düşeceği belirsiz), Yoksa elime ne geçerse o anda altın hesabında altıntın olarak biriktirmek mi?
Şimdiden cevap veren tüm arkadaşlara çok teşekkürler.
200 gr Altını nasıl yapabilirim?
43
●2.100
- 30-06-2019, 00:25:36
- 30-06-2019, 00:28:04Hocam şuna katılmıyorum, altının da düşeceği belirsiz dolarında bu risktir bence. Ben altının aman aman düştüğünü hiç görmedim altın hesabı yapabilirsiniz mantıklı bir fikirelyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2019, 00:32:47Üyeliği durduruldukuyumcu *********** cikip kacarsaWebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en iyisi bankanda gram hesabi olarak dursun
- 30-06-2019, 00:32:55Altının düşme olasılığı düşük, anlık düşüşler olabilir ancak ilerleyen zamanda illaki yükselecek şimdiden yatırım yapmanızda bir sakınca yok. Doğada bulunması ve rezervlerin üretildikçe azalmasıyla daha da değerleniyor. Altını düşürebilecek tek şey ikamesinin ortaya çıkması olur. Bu da altının tarihçesine bakarsak şuana kadar olmadıysa, bundan sonra da zor bir ihtimal olarak görünüyor benim gözümde.
- 30-06-2019, 00:33:00hocam anlaşmanız gram üzerine değilse çeyrek alın.
ailece kuyumcuyuz herkese çeyrek öneriyoruz.
çeyrek grama göre daha güzel yükseliyor
elyesaayse bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 30-06-2019, 00:33:04Üyeliği durdurulduAltın her zaman her gün geçtikçe artar yıl bazında altın alın kesinlikle.