Değerli forum arkadaşlarım, sizlerin değerli tavsiyelerine ihtiyacım var.
200 gr altın almıştım zamanında ev alırken. Artık biriktirmeye başlayarak ödemem gerekiyor.Ayda 3000 tl minimum elimde param oluyor. Bu 200 gr altını en kolay şekilde nasıl alabilirim. Faiz vs. dışı olacak şekilde. Dolar alıp altın düşünce almak mı? (Tabi düşeceği belirsiz), Yoksa elime ne geçerse o anda altın hesabında altıntın olarak biriktirmek mi?
Şimdiden cevap veren tüm arkadaşlara çok teşekkürler.