hocam anlaşmanız gram üzerine değilse çeyrek alın.
ailece kuyumcuyuz herkese çeyrek öneriyoruz.
çeyrek grama göre daha güzel yükseliyor
Hocam gramı yükseldiğinde çeyrekte aynı şekilde yükselmiyor mu? 200gr altın tutarında para almıştım. Çeyrek altın yapsam, ardından bozdurarak 200 gr altına dönüştürsem daha mı karlı olur. O durumda da mutlaka çeyrekleri bozarken fiyat farkı çıkacaktır değil mi?