Hocam altın uzun vadede düşmez. Altın almak yerine bir yatırım yapabilirsiniz. Yani bu arsa vb. bir yatırım olabilir. O da faizsiz zor gibi. Eminevim tarzı bir girişime de girebilirsiniz. O da faizsiz ama bir bedel karşılığı yapılıyor.
Bu arada yatırım demişken hayvancılıkta olabilir. Parayi hayvana yatirip kurbanda satarsiniz

Allah kolaylık versin hocam.
Hocam yatırımlık bir sermaye maleesef yok ama elimde önümüzdeki aydan itibaren 3000 tl kadar var. Her ay da 3000 ila 4000 arası bir miktar elime geçecek.
Kuveyt Türkten altın hesabı açın, oradan alın bence.
Hocam maaşımın yattığı bir iş bank hesabım var, burada altın hesabı açarak gr altın alsam mı dye düşünüyorum, elime her geçen parayla. Kuveyttürkün iş banka göre bir artısı olur mu?
Güne girip en son da siz alın
Hocam güne kiminle giricem.yada yüksek meblağ ile kimler girer. Güne girsek r10 da ve ilk ben alsam süper olur ama