Devlet Adami Olsaydiniz Neyi Değişirdiniz ?
43
●1.111
- 16-05-2019, 23:13:57Üyeliği durdurulduUstadim her Dusunceniz Muhtesem. Fakat istihdam Fikriniz Cok hosuma gitti 😊kaanst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2019, 23:14:33Bakıyorum terörist dedikleri dahil herkes aynı sistemi savunuyor. İlerisi var gerisi var tamı var eksiği var vs. Sanırım sorun burada klişe söylemler dışında kimsenin ne olduğunu bilmediği bir sistem. Öyle bir sistemki herkes bunu savunuyor ama herkes birbirine muhalif. Günün sonunda insanları geriyor birbirlerine düşman ediyor. Sanırım sistem dediklerinin işlevi tam olarak bu Bunu değiştirirdim.
- 16-05-2019, 23:14:41Öncellikle 5 yıllık 10 yıllık kalkınma planları yapardım tarımda endüstriyel üretim modeli değil eskisi gibi yerli çiftçi modelini uygulardım israil tohumlarını ektirmez yerine yerli malı kendi öz tohumlarımızı ekerdim tarım da dışa bağımlılığa son verip dışarıya satan bir ülke konumuna getirirdim.Tarım gelişeceği için birbirine bağlı olarak hayvancılıkta gelişecek tarlalarda ekinler çoğaldıkça saman rezervide artacak bu sayede hayvancılar hayvanlarına yem verebilecek samanı dışarıdan ithal etmemiş olacağız.başka ülkelerin iç işlerine karışmam ve kendi iç işlerime de karıştırmazdım tam bağımsız Türkiye cumhuriyetini tekrar kurmaya çalışırdım
- 16-05-2019, 23:15:25Üyeliği durdurulduZiraat dedinizde hocam Ziraatde kotu durumdaEnsalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani Tek bir sistem ama Herkese Hitap eden Mantikli hocamoriginal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
huzur içinde yaşardık ama ilk başta surilelilerin derilerini yüzer tuz basardım
