Bakıyorum terörist dedikleri dahil herkes aynı sistemi savunuyor. İlerisi var gerisi var tamı var eksiği var vs. Sanırım sorun burada klişe söylemler dışında kimsenin ne olduğunu bilmediği bir sistem. Öyle bir sistemki herkes bunu savunuyor ama herkes birbirine muhalif. Günün sonunda insanları geriyor birbirlerine düşman ediyor. Sanırım sistem dediklerinin işlevi tam olarak bu Bunu değiştirirdim.