Devlet Adami Olsaydiniz Neyi Değişirdiniz ?
43
●1.111
- 16-05-2019, 22:36:02Olmayan adaleti sağlardım.
Gerisi kendiliğinden düzelir zaten.
Eğitim olsun, sağlık olsun, maaş olsun, yaşama standartları olsun tüm vatandaşlık hakları olsun....
Adalet olan düzen kalkınır, gerisi anca kendini kandırır. - 16-05-2019, 22:37:27Üyeliği durdurulduYeni Sisteme Geciliyormus Insallah Hayirlisi Olur Gencler icinglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2019, 22:38:13Üyeliği durdurulduAynen Hocam WorldKiye olduk 😄😄aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2019, 22:38:231. Kiravat, takim elbise vesaire gibi seyleri takti diye iyi hal indirimi alan tacizci ve tecavuzculeri iyi hal indirimlerini kaldirir kadinlara ve cocuklara yonelik yapilan bu gibi konulara ciddi cezalar getirirdim gun yuzu gostermezdim bunlara.
2. Bazi dogal guzelliklere insan haklarini tanimlatirdim.