• 16-05-2019, 22:33:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba R10 Ailesi Siz Bir Devlet Adami Olsaniz Neyi Veya Neleri Degisirdiniz ?
  • 16-05-2019, 22:34:05
    #2
    Eğitim sistemini. Zaten gerisini halk kendisi başarır..
  • 16-05-2019, 22:34:56
    #3
    Suriyeli’leri ülkesine gönderirdim. Her önüme geleni ülkeye almazdım
  • 16-05-2019, 22:35:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    neyse şimdi hayal kurmayalım
  • 16-05-2019, 22:36:02
    #5
    Olmayan adaleti sağlardım.

    Gerisi kendiliğinden düzelir zaten.

    Eğitim olsun, sağlık olsun, maaş olsun, yaşama standartları olsun tüm vatandaşlık hakları olsun....
    Adalet olan düzen kalkınır, gerisi anca kendini kandırır.
  • 16-05-2019, 22:37:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitim sistemini. Zaten gerisini halk kendisi başarır..
    Yeni Sisteme Geciliyormus Insallah Hayirlisi Olur Gencler icin
  • 16-05-2019, 22:37:37
    #7
    Kesinlikle eğitim sistemi.
  • 16-05-2019, 22:38:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriyeli’leri ülkesine gönderirdim. Her önüme geleni ülkeye almazdım
    Aynen Hocam WorldKiye olduk 😄😄
  • 16-05-2019, 22:38:23
    #9
    1. Kiravat, takim elbise vesaire gibi seyleri takti diye iyi hal indirimi alan tacizci ve tecavuzculeri iyi hal indirimlerini kaldirir kadinlara ve cocuklara yonelik yapilan bu gibi konulara ciddi cezalar getirirdim gun yuzu gostermezdim bunlara.
    2. Bazi dogal guzelliklere insan haklarini tanimlatirdim.