Konu
Devlet Adami Olsaydiniz Neyi Değişirdiniz ?
16-05-2019, 22:36:02
#5
AlperDemircan
Olmayan adaleti sağlardım.
Gerisi kendiliğinden düzelir zaten.
Eğitim olsun, sağlık olsun, maaş olsun, yaşama standartları olsun tüm vatandaşlık hakları olsun....
Adalet olan düzen kalkınır, gerisi anca kendini kandırır.