Olmayan adaleti sağlardım.

Gerisi kendiliğinden düzelir zaten.

Eğitim olsun, sağlık olsun, maaş olsun, yaşama standartları olsun tüm vatandaşlık hakları olsun....
Adalet olan düzen kalkınır, gerisi anca kendini kandırır.