devlet adamı olsaydım önce devletin adamı olurdum.
ardından komple bütün sistemi degiştirirdim
Devlet Adami Olsaydiniz Neyi Değişirdiniz ?
43
●1.111
- 16-05-2019, 22:39:03Düz liseyi kaldırır, yeteneğe dayalı bir lise sistemi getirirdim meslek liselerinin biraz daha gelişmiş hali, ders sürelerini kısaltır uygulamalı derslere öncelik verirdim, üniversite sınavını kaldırır yine yeteneğe bağlı bir sistem getirirdim, verilen hibe kredilerinin arkasını arar art niyetli kullananların aklını başından alırdım
yunanistanı işgal eder dillerini türkçe yapar ırak ve suriyeyi türkiye topraklarına katardım
benden pek olmazdı sonlara doğru hitler moduna geçerdim herhalde
- 16-05-2019, 22:39:19Bu kaçıncı sistem?JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Köy enstitüleri gibi bir sistemin hayata geçirilmesi taraftarıyım.. - 16-05-2019, 22:42:26Şeriat. Yorumlarda bahsettiğiniz her şey mevcut şeriatta arkadaşlar. Kul yapısı olan bir yönetimde ne kadar düzenlerseniz düzenleyin mutlaka noksanlıklar kalacaktır. Kişide evvela Allah korkusu olmalı ve onun kurallarına göre yaşamalı. Bu düzeni dünya bir kere daha yaşayacak inşallah 😊🤲
- 16-05-2019, 22:42:54Üyeliği durdurulduHelal Olsun Hocam Cok Guzel Maddeler 2 side Tacizciler Disarda oldukca riskli halimiz._muzaffer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2019, 22:43:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yine mi değişiyormuş eğitim sistemi? Öğrenciler F.. the system deyip okulu bırakacak en son.
Konuya gelirsek önce Atatürk gibi klas bir devlet adamı olmaya çalışırdım daha sonra eğitimden liyakata adaletten devlet adamlarının oturdugu mülkünden kullandıgı arabasına kadar her şeyi değiştirirdim. Biz gençlik olarak göremedik bari sonraki genç nesil güzel şeyler görürdü
yunanistanı işgal eder dillerini türkçe yapar ırak ve suriyeyi türkiye topraklarına katardım
buarada ilk işim yargı dağıtmak olurdu