• 16-05-2019, 22:38:36
    #10
    devlet adamı olsaydım önce devletin adamı olurdum.
    ardından komple bütün sistemi degiştirirdim
  • 16-05-2019, 22:39:03
    #11
    Düz liseyi kaldırır, yeteneğe dayalı bir lise sistemi getirirdim meslek liselerinin biraz daha gelişmiş hali, ders sürelerini kısaltır uygulamalı derslere öncelik verirdim, üniversite sınavını kaldırır yine yeteneğe bağlı bir sistem getirirdim, verilen hibe kredilerinin arkasını arar art niyetli kullananların aklını başından alırdım yunanistanı işgal eder dillerini türkçe yapar ırak ve suriyeyi türkiye topraklarına katardım benden pek olmazdı sonlara doğru hitler moduna geçerdim herhalde
  • 16-05-2019, 22:39:19
    #12
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni Sisteme Geciliyormus Insallah Hayirlisi Olur Gencler icin
    Bu kaçıncı sistem?
    Ben Köy enstitüleri gibi bir sistemin hayata geçirilmesi taraftarıyım..
  • 16-05-2019, 22:41:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriyeli’leri ülkesine gönderirdim. Her önüme geleni ülkeye almazdım
    Aynen hocam
  • 16-05-2019, 22:41:23
    #14
    İleride düşünüyorum bakalım olurda olursam ve bu forum ayakta olursa buraya yazarım buarada ilk işim yargı dağıtmak olurdu
  • 16-05-2019, 22:42:26
    #15
    Şeriat. Yorumlarda bahsettiğiniz her şey mevcut şeriatta arkadaşlar. Kul yapısı olan bir yönetimde ne kadar düzenlerseniz düzenleyin mutlaka noksanlıklar kalacaktır. Kişide evvela Allah korkusu olmalı ve onun kurallarına göre yaşamalı. Bu düzeni dünya bir kere daha yaşayacak inşallah 😊🤲
  • 16-05-2019, 22:42:54
    #16
    Üyeliği durduruldu
    _muzaffer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Kiravat, takim elbise vesaire gibi seyleri takti diye iyi hal indirimi alan tacizci ve tecavuzculeri iyi hal indirimlerini kaldirir kadinlara ve cocuklara yonelik yapilan bu gibi konulara ciddi cezalar getirirdim gun yuzu gostermezdim bunlara.
    2. Bazi dogal guzelliklere insan haklarini tanimlatirdim.
    Helal Olsun Hocam Cok Guzel Maddeler 2 side Tacizciler Disarda oldukca riskli halimiz.
  • 16-05-2019, 22:43:23
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yine mi değişiyormuş eğitim sistemi? Öğrenciler F.. the system deyip okulu bırakacak en son.
    Konuya gelirsek önce Atatürk gibi klas bir devlet adamı olmaya çalışırdım daha sonra eğitimden liyakata adaletten devlet adamlarının oturdugu mülkünden kullandıgı arabasına kadar her şeyi değiştirirdim. Biz gençlik olarak göremedik bari sonraki genç nesil güzel şeyler görürdü
  • 16-05-2019, 22:43:54
    #18
    KOZBA.NET
    Suriyelileri ülkesine gönderirim.
    Eğitim ve Adalet sisteminde reform yaparım.
    Cemaatlerin faaliyetlerini incelerim ki ileride FETÖ gibi bir oluşum ortaya çıkmasın.