Konu
Devlet Adami Olsaydiniz Neyi Değişirdiniz ?
16-05-2019, 22:39:19
#12
globaltr
JimmyBey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni Sisteme Geciliyormus Insallah Hayirlisi Olur Gencler icin
Bu kaçıncı sistem?
Ben Köy enstitüleri gibi bir sistemin hayata geçirilmesi taraftarıyım..