JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni Sisteme Geciliyormus Insallah Hayirlisi Olur Gencler icin
Bu kaçıncı sistem?
Ben Köy enstitüleri gibi bir sistemin hayata geçirilmesi taraftarıyım..