Şeriat. Yorumlarda bahsettiğiniz her şey mevcut şeriatta arkadaşlar. Kul yapısı olan bir yönetimde ne kadar düzenlerseniz düzenleyin mutlaka noksanlıklar kalacaktır. Kişide evvela Allah korkusu olmalı ve onun kurallarına göre yaşamalı. Bu düzeni dünya bir kere daha yaşayacak inşallah 😊🤲