Öncellikle 5 yıllık 10 yıllık kalkınma planları yapardım tarımda endüstriyel üretim modeli değil eskisi gibi yerli çiftçi modelini uygulardım israil tohumlarını ektirmez yerine yerli malı kendi öz tohumlarımızı ekerdim tarım da dışa bağımlılığa son verip dışarıya satan bir ülke konumuna getirirdim.Tarım gelişeceği için birbirine bağlı olarak hayvancılıkta gelişecek tarlalarda ekinler çoğaldıkça saman rezervide artacak bu sayede hayvancılar hayvanlarına yem verebilecek samanı dışarıdan ithal etmemiş olacağız.başka ülkelerin iç işlerine karışmam ve kendi iç işlerime de karıştırmazdım tam bağımsız Türkiye cumhuriyetini tekrar kurmaya çalışırdım