• 12-05-2019, 19:02:17
    #1
    Ek hesaptan taksitli para çekmiştim. Taksiti kapatmak istiyorum banka şubeye git diyor. Böyle bir saçmalık olurmu ?

    Telefon veya internet üzerinden ek hesabın taksitini nasıl kapatabiliriz ?



    Banka: VAKIFBANK
  • 12-05-2019, 19:06:11
    #2
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek hesaptan taksitli para çekmiştim. Taksiti kapatmak istiyorum banka şubeye git diyor. Böyle bir saçmalık olurmu ?

    Telefon veya internet üzerinden ek hesabın taksitini nasıl kapatabiliriz ?




    Banka: VAKIFBANK
    Hesabı açma yetkisini şubeden verdiysen şubeye gitmeni isteyebilirler.
  • 12-05-2019, 19:06:47
    #3
    taksidi erken kapatmak istediğinizde sizden imza isticekler. o yüzden şubeye gitmeniz gerekiyor.
  • 12-05-2019, 19:07:51
    #4
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı açma yetkisini şubeden verdiysen şubeye gitmeni isteyebilirler.
    Olay şu kardeşim. Bu kart benim maaş hesabım. Çalıştığım kurum bu bankaya bağlı ve banka kafasına göre ek hesap açmış. Mecbur ek hesaba girdim taksitli çekim yaptım. Ancak bu taksiti peşin ödemek istiyorken banka bunu kapatmıyor.
  • 12-05-2019, 19:13:35
    #5
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay şu kardeşim. Bu kart benim maaş hesabım. Çalıştığım kurum bu bankaya bağlı ve banka kafasına göre ek hesap açmış. Mecbur ek hesaba girdim taksitli çekim yaptım. Ancak bu taksiti peşin ödemek istiyorken banka bunu kapatmıyor.
    Banka kafasına göre hesap açamaz. Okumadan imzaladığın bir sözleşmede hüküm vardır. Kaldı ki taksitli kredi çekimi yaparak farkındalığını da ortaya koymuşsun. Tüketici sözleşmelerinin iptali, sözleşmenin kurulmasından daha ağır şarta bağlanamaz. Banka illa şubeye gel diyorsa da bu yetkiyi ya şubede vermişsindir ya da yazılı sözleşme ile işyerinde filan. Yazılı şekille verdiğin yetkiyi yazılı şekilde iptal etmeni isteme hakları var. İsteseler internetten de çözerler ama zorlaştırmak istemişler belli ki. Hukuka uygun olduğunu düşünüyorum.
  • 12-05-2019, 19:20:59
    #6
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka kafasına göre hesap açamaz. Okumadan imzaladığın bir sözleşmede hüküm vardır. Kaldı ki taksitli kredi çekimi yaparak farkındalığını da ortaya koymuşsun. Tüketici sözleşmelerinin iptali, sözleşmenin kurulmasından daha ağır şarta bağlanamaz. Banka illa şubeye gel diyorsa da bu yetkiyi ya şubede vermişsindir ya da yazılı sözleşme ile işyerinde filan. Yazılı şekille verdiğin yetkiyi yazılı şekilde iptal etmeni isteme hakları var. İsteseler internetten de çözerler ama zorlaştırmak istemişler belli ki. Hukuka uygun olduğunu düşünüyorum.
    Hmm anladım. Teşekkür ederim hocam bunu şube ile bir görüşeyim. Olmadı ek hesabı kapattırma talebinde bulunacağım.
  • 12-05-2019, 19:29:11
    #7
    Kendi adıma konuşuyorum; Bankaya özel bir durumsa uzak durmakta fayda var ancak sözleşmeyle ilgiliyse ayrı. Yani bankanın böyle bir kuralı varsa bence çok saçma bir kuralmış. Her erken kapama yapmak istediğimizde bankaya kadar mı gideceğiz.
  • 12-05-2019, 19:34:04
    #8
    yok, bürokrasiyi uyguluyor.
  • 12-05-2019, 19:34:22
    #9
    stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi adıma konuşuyorum; Bankaya özel bir durumsa uzak durmakta fayda var ancak sözleşmeyle ilgiliyse ayrı. Yani bankanın böyle bir kuralı varsa bence çok saçma bir kuralmış. Her erken kapama yapmak istediğimizde bankaya kadar mı gideceğiz.
    Aynen demek istediğim bu. Ancak bu ilk ve son olsun.