Ek hesaptan taksitli para çekmiştim. Taksiti kapatmak istiyorum banka şubeye git diyor. Böyle bir saçmalık olurmu ?
Telefon veya internet üzerinden ek hesabın taksitini nasıl kapatabiliriz ?
Banka: VAKIFBANK
Banka pislik mi yapıyor?
12
●657
- 12-05-2019, 19:02:17
- 12-05-2019, 19:06:11Hesabı açma yetkisini şubeden verdiysen şubeye gitmeni isteyebilirler.androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2019, 19:07:51Olay şu kardeşim. Bu kart benim maaş hesabım. Çalıştığım kurum bu bankaya bağlı ve banka kafasına göre ek hesap açmış. Mecbur ek hesaba girdim taksitli çekim yaptım. Ancak bu taksiti peşin ödemek istiyorken banka bunu kapatmıyor.mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2019, 19:13:35Banka kafasına göre hesap açamaz. Okumadan imzaladığın bir sözleşmede hüküm vardır. Kaldı ki taksitli kredi çekimi yaparak farkındalığını da ortaya koymuşsun. Tüketici sözleşmelerinin iptali, sözleşmenin kurulmasından daha ağır şarta bağlanamaz. Banka illa şubeye gel diyorsa da bu yetkiyi ya şubede vermişsindir ya da yazılı sözleşme ile işyerinde filan. Yazılı şekille verdiğin yetkiyi yazılı şekilde iptal etmeni isteme hakları var. İsteseler internetten de çözerler ama zorlaştırmak istemişler belli ki. Hukuka uygun olduğunu düşünüyorum.androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2019, 19:20:59Hmm anladım. Teşekkür ederim hocam bunu şube ile bir görüşeyim. Olmadı ek hesabı kapattırma talebinde bulunacağım.mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2019, 19:34:22Aynen demek istediğim bu. Ancak bu ilk ve son olsun.stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle