Hesabı açma yetkisini şubeden verdiysen şubeye gitmeni isteyebilirler.
Olay şu kardeşim. Bu kart benim maaş hesabım. Çalıştığım kurum bu bankaya bağlı ve banka kafasına göre ek hesap açmış. Mecbur ek hesaba girdim taksitli çekim yaptım. Ancak bu taksiti peşin ödemek istiyorken banka bunu kapatmıyor.