Ek hesaptan taksitli para çekmiştim. Taksiti kapatmak istiyorum banka şubeye git diyor. Böyle bir saçmalık olurmu ?

Telefon veya internet üzerinden ek hesabın taksitini nasıl kapatabiliriz ?



Banka: VAKIFBANK