androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olay şu kardeşim. Bu kart benim maaş hesabım. Çalıştığım kurum bu bankaya bağlı ve banka kafasına göre ek hesap açmış. Mecbur ek hesaba girdim taksitli çekim yaptım. Ancak bu taksiti peşin ödemek istiyorken banka bunu kapatmıyor.
Banka kafasına göre hesap açamaz. Okumadan imzaladığın bir sözleşmede hüküm vardır. Kaldı ki taksitli kredi çekimi yaparak farkındalığını da ortaya koymuşsun. Tüketici sözleşmelerinin iptali, sözleşmenin kurulmasından daha ağır şarta bağlanamaz. Banka illa şubeye gel diyorsa da bu yetkiyi ya şubede vermişsindir ya da yazılı sözleşme ile işyerinde filan. Yazılı şekille verdiğin yetkiyi yazılı şekilde iptal etmeni isteme hakları var. İsteseler internetten de çözerler ama zorlaştırmak istemişler belli ki. Hukuka uygun olduğunu düşünüyorum.