stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi adıma konuşuyorum; Bankaya özel bir durumsa uzak durmakta fayda var ancak sözleşmeyle ilgiliyse ayrı. Yani bankanın böyle bir kuralı varsa bence çok saçma bir kuralmış. Her erken kapama yapmak istediğimizde bankaya kadar mı gideceğiz.
Aynen demek istediğim bu. Ancak bu ilk ve son olsun.