• 05-05-2019, 17:44:53
    #1
    Herkese mutlu günler arkadaşlar, ramazan ayı yaklaşıyor haliyle ve çok sıcaklara kalmayalım diye bahçeyle uğraşıyoruz iki gündür.

    Evim bahçeli, bakımlı da şükür ama kentsel dönüşüm ayağına yıkılacak! Ve ben bu durumdan hiç memnun değilim açıkçası.

    Düşünsenize elinizin altında pazar, market, manav vsvs. her şey var. Evinizde garajınız, havuzunuz, camlarınızın hepsi yapılı pimapen, mutfak, banyo ve tuvalet dolaplarınıza kadar 550 metre bir alandasınız ama size iki daire vereceğiz diye beni buradan alıp taş yığınları içerisine oturtacaklar!

    Komşularımın bir çoğunu da anlamıyorum onlar da dünden razı, binada yaşamayı çok güzel bir şey sanıyorlar... birçok kişi binada oturuyordur Allah aşkına bahçede her an her saniye mangalı kaç kişi yakıyor? Veya semaverde çay demleyip üzüm asmanın altında ayaklarını uzatarak içiyor?

    Kusura bakmayın biraz dert yandım, sanırım yorgunum biraz da ondan. Canım sıkıldı komşulara yine ayar oldum, gerçi akrabadan da yakınlar evin anahtarını falan hep veririz yıllardır birlikteyiz de ne bileyim.

    Toprakla, birşeyler ekme ile falan uğraşmayı sever misiniz?
  • 05-05-2019, 17:47:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese mutlu günler arkadaşlar, ramazan ayı yaklaşıyor haliyle ve çok sıcaklara kalmayalım diye bahçeyle uğraşıyoruz iki gündür.

    Evim bahçeli, bakımlı da şükür ama kentsel dönüşüm ayağına yıkılacak! Ve ben bu durumdan hiç memnun değilim açıkçası.

    Düşünsenize elinizin altında pazar, market, manav vsvs. her şey var. Evinizde garajınız, havuzunuz, camlarınızın hepsi yapılı pimapen, mutfak, banyo ve tuvalet dolaplarınıza kadar 550 metre bir alandasınız ama size iki daire vereceğiz diye beni buradan alıp taş yığınları içerisine oturtacaklar!

    Komşularımın bir çoğunu da anlamıyorum onlar da dünden razı, binada yaşamayı çok güzel bir şey sanıyorlar... birçok kişi binada oturuyordur Allah aşkına bahçede her an her saniye mangalı kaç kişi yakıyor? Veya semaverde çay demleyip üzüm asmanın altında ayaklarını uzatarak içiyor?

    Kusura bakmayın biraz dert yandım, sanırım yorgunum biraz da ondan. Canım sıkıldı komşulara yine ayar oldum, gerçi akrabadan da yakınlar evin anahtarını falan hep veririz yıllardır birlikteyiz de ne bileyim.

    Toprakla, birşeyler ekme ile falan uğraşmayı sever misiniz?
    Köyde büyüdüm. Toprak, çamur ve ağaç içinde. Öyle özledim ki. Tekrar dönmek isterdim şuan. Ama nerede..
  • 05-05-2019, 17:48:05
    #3
    Manisa'da yaşıyorum ve üzüm bağımız var yaz aylarında çardak gibi alanda keyif yapması hoş oluyor. Gürültü yok dert yok.. Toprakla uğraşmak zor veya yorucu olsa da stres atmak için birebir bana kalırsa
  • 05-05-2019, 17:52:36
    #4
    Şuan bunun için birikim yapıyorum hocam.
    Evi sattım arabayı sattım para biriktiriyorum senin şuanki oturduğun ev için. İnşallah yaz sonu apartmandan kurtulup arsa alıp 2 katlı evimi yapmaya başlıcam.
  • 05-05-2019, 17:54:55
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Toprak gibisi var mı hocam Sevmek ne demek olsa da 2-3 hafta kalıp stresimi atsam ama malesef ben de binalarda yaşıyorum
  • 05-05-2019, 17:55:04
    #6
    Herkes bu yaşama özeniyor, bizim çevre de lüks dairelerde oturmayı lüks yaşam zannediyor. Bana göre benim evim villadan daha villa. Komşuluklar olsun, özgürlüğüm olsun çok şükür yerinde. Ama gerçekten anlamıyorum bizim toplumu... yüzlerine de diyorum açık açık, eğer binaya geçin 60 yaş üzeri hemen ölür diyorum, toprakları değmezse bu kişiler yaşamlarını sürdüremez diyorum; gülüyorlar
  • 05-05-2019, 17:58:03
    #7
    Bahçeli evim olsa 20 daire versinler yine de satmazdım hocam. Bazılarına 20 daire şöyle bir fırsat gibi geliyor; "Satarım 20 daireyi daha geniş daha güzel bir bahçeli ev alırım..." Ama o alışılan yer, çevreyi değiştirmek zor geliyor insana.
  • 05-05-2019, 17:58:57
    #8
    Hocam ne yapın ne edin vermeyin. Direnin sonuna kadar. Yoksa eski günlerinizi çok ararsınız.
  • 05-05-2019, 17:59:39
    #9
    Hocam bahçeli, havuzlu güzel bir evi residence a bile değişmem.