• 05-05-2019, 18:00:17
    #10
    Ah anlatabilsem, ah anlasalar... çok konuştum, çok dil döktüm.
  • 05-05-2019, 18:11:55
    #11
    Kusara bakmayında sizin komşularda ayrı bir cinsmiş. Tam benim hayalimdeki evde kalıyorsunuz buarada . Şahsen bana çok koyar o evi yıkmak.
  • 06-05-2019, 10:18:50
    #12
    Sevmekten de öte bir şey bu hocam. Toprakla uğraşmak gibisi yok
    6 dönüm bir bahçemiz var. İnanın şehre gelmek istemiyoruz. Ama e-ticaret faliyetlerimiz şehirden yürüdüğü için mecburuz tabii

    Komşularınız arada hiçbir beton yığını olmadan güneşin batışını doğrudan görebilmenin kıymetini bilmiyor galiba.
  • 06-05-2019, 10:23:06
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    550 Mt, havuzlu bahçeli. Böyle bir evim olsa hayatta vermem. Senin komşular kafayı yemiş.
  • 06-05-2019, 10:31:55
    #14
    ....