Sevmekten de öte bir şey bu hocam. Toprakla uğraşmak gibisi yok
6 dönüm bir bahçemiz var. İnanın şehre gelmek istemiyoruz. Ama e-ticaret faliyetlerimiz şehirden yürüdüğü için mecburuz tabii

Komşularınız arada hiçbir beton yığını olmadan güneşin batışını doğrudan görebilmenin kıymetini bilmiyor galiba.