Herkes bu yaşama özeniyor, bizim çevre de lüks dairelerde oturmayı lüks yaşam zannediyor. Bana göre benim evim villadan daha villa. Komşuluklar olsun, özgürlüğüm olsun çok şükür yerinde. Ama gerçekten anlamıyorum bizim toplumu... yüzlerine de diyorum açık açık, eğer binaya geçin 60 yaş üzeri hemen ölür diyorum, toprakları değmezse bu kişiler yaşamlarını sürdüremez diyorum; gülüyorlar